cover-multi-streaming

Як одночасно транслювати потоки на YouTube, Twitch і Facebook

У цій статті ви знайдете шість рішень для потокової передачі відео, гри чи будь-якого медіа-контенту на Youtube, Twitch, Facebook або на інші платформи одночасно. Кожне рішення дає змогу розширити свою аудиторію за допомогою трансляції на кількох платформах. Перегляньте це, щоб знайти свій улюблений спосіб.

Зміст:

Пряма трансляція вашої гри або будь-якого відеоконтенту на кілька платформ (YouTube, Twitch, Facebook тощо) одночасно проста. У цьому підручнику ви отримаєте шість способів зробити це з докладними прикладами.

І ми розповімо про все, від інструментів з відкритим кодом і безкоштовних платформ для початківців до професійного обладнання та спеціального обладнання для гуру. Просто подивіться.

Вартість Стабільність Затримка
(від високої до низької)
Простий у використанні
(складно до легкого)
Мережевий стрес
(від важкого до легкого)
Комп'ютерний стрес
(від важкого до легкого)
1: OBS + Restream 0 ★★ ★★ ★★★ ★★★★ ★☆
2: Плагін OBS + RTMP 0 ★★ ★★★★ ★★ ★★ ★☆
3: OBS + MonaServer + FFmpeg 0 ★★★ ★★★★ ★★ ★☆
4: OBS + карта захоплення ★★ ★★★★ ★★★★ ★★ ★★★☆ ★★★★
5: OBS + NDI 0 ★★★★ ★★★★ ★★ ★★ ★★★
6: Апаратний кодер ★★★ ★★★★★ ★★★★★ ★★★★ ★★☆ ★★★★★
Таблиця швидкого порівняння всіх потокових рішень

Підготовка до потокової передачі на кілька платформ

Перш ніж почати, вам потрібно перевірити кілька речей, щоб потокове передавання не вийшло з-під контролю.

1. Стан Інтернету

Звуковий і стабільний стан мережі гарантує, що ваша трансляція не буде затримкою або заїканням. У той же час пропускна здатність, необхідна для потокової передачі, залежить від вашої вихідної роздільної здатності та бітрейту.

Згідно з Twitch , рекомендовані бітрейти для різних роздільних здатностей відео:

  • 6000 кбіт/с – 1080P 60 кадрів/с
  • 4500 кбіт/с – 1080P 30 кадрів/с
  • 4500 кбіт/с – 720P 60 кадрів/с
  • 3000 кбіт/с – 720P 30 кадрів/с

Зауважте, що наведений вище бітрейт призначений лише для одного потоку. Отже, якщо ви передаєте відео на кілька платформ одночасно, використовуючи пропускну здатність Інтернету, навантаження мережі збільшиться в кілька разів.

2. Продуктивність комп'ютера

Під час потокової передачі за допомогою програмного забезпечення кодек кодування відео (X264, QSV, X265) значною мірою покладається на апаратні обчислення, що створює додаткове навантаження на центральний процесор або графічну карту вашого комп’ютера.

За даними  Intel , щонайменше чотириядерний процесор і 8 ГБ оперативної пам’яті необхідні для одночасної гри та потокової передачі, оскільки для потокової передачі потрібно близько двох ядер. Оскільки ви будете розміщувати кілька потокових онлайн-трансляцій, краще придбати потужніший робочий стіл.

3. Потокове програмне забезпечення/програми

Оскільки OBS (Open Broadcaster Software) є одним з найпопулярніших безкоштовних програм для запису та потокового передавання, ми будемо використовувати його в нашому підручнику. Завантажити програмне забезпечення можна тут .

Після встановлення ми можемо виконати деякі початкові налаштування потокової передачі для:

  • Підключення до облікового запису платформи (Twitch, YouTube, Facebook, Restream, Twitter тощо)
  • Бітрейт відео
  • Алгоритм кодування (використання ЦП)
  • Шлях запису, якість, формат тощо.
  • Налаштування звуку
  • Роздільна здатність відео, кадри в секунду
  • Операційні гарячі клавіші

Якщо ви новий користувач OBS, обов’язково перевірте свій потік, перш ніж він почнеться.

4. Терпіння

Так, вам потрібно запастися терпінням, щоб налаштувати всі параметри або перевіряти з’єднання чи налаштування кілька разів, поки це не запрацює для вашого багатоплатформного плану реального використання. Іноді він просто застряг там, і вам потрібно вирішити ті проблеми, які виглядають унікальними у вашому випадку:

  • Затримка потокового відео
  • Перегрів комп’ютера
  • З'єднання падає
  • Додаток виходить з ладу
  • Низька якість відео

Якщо вам пощастило успішно транслювати вперше, вітаємо, але намагайтеся терпляче виправляти їх, якщо зіткнетеся з деякими проблемами. Унизу цієї сторінки є відповіді на поширені запитання, які можуть бути корисними і для вас.

Оскільки ми встановили OBS на наші комп’ютери, ми можемо безпосередньо передавати потік на YouTube, Twitch, Facebook чи багато інших платформ. Але проблема полягає в тому, що ми можемо одночасно транслювати лише на одну платформу.

Щоб транслювати наші потоки на кількох платформах, ми будемо використовувати OBS з іншими інструментами. Давайте зануримося в ці рішення та приклади.

Потокове рішення 1: OBS (зйомка екрана) + повторна трансляція

Як і OBS, Restream — це ще одна веб-платформа для багатопотокової передачі . Будь-який зареєстрований користувач може використовувати його для безкоштовного просування потоків на кілька прямих платформ.

Логіка проста: ми штовхаємо наш єдиний потік з OBS в Restream, який розподіляє вхідний потік на вибрані платформи одночасно.

Після реєстрації ми можемо вибрати цільову платформу зі списку та легко підключити до них наші потокові облікові записи:

У цьому прикладі ми пов’язали наш обліковий запис Restream із Twitch та Youtube шляхом швидкої авторизації:

Коли ми завершили авторизацію, ліворуч відображатимуться дві платформи з нещодавно оновленими заголовками потокового передавання (які побачить ваша аудиторія):

З правого боку ми дотримуємося інструкцій (як показано нижче) і завершимо наше підключення OBS:

Ми будемо використовувати URL-адресу RTMP в нашій OBS, щоб наше відео могло отримати правильне призначення для потокової передачі: Restream. Аналогічно, ключ зашифрованого потоку також є важливим для аутентифікації.

Тепер переходимо до OBS, перевіряємо «Файл» -> «Налаштування» -> «Потік» -> «Сервіс» -> Виберіть «Restream.io» -> «Використовувати ключ потоку»:

Після вставлення ключа потоку натисніть кнопку «Застосувати». Оскільки Restream є вбудованою опцією OBS, нам не потрібно надавати URL-адресу RTMP вручну:

До речі, ми можемо підключити наш обліковий запис Restream до OBS замість використання ключа потоку.

Тепер давайте запустимо комп’ютерну гру, щоб перевірити потік з OBS до Restream. У цьому прикладі ми маємо Сапер:

Тепер відкрийте OBS, на панелі «Джерела» натисніть «+», щоб додати нове джерело відео (якщо ви можете знайти панель, натисніть «Перегляд» -> «Доки» -> «Джерела»):

У спливаючому меню ми можемо вибрати «Зйомка гри» або «Захоплення дисплея».

Основна відмінність між цими двома варіантами полягає в тому, що в ігровому режимі фіксуються всі повноекранні програми, а в режимі відображення – все на вашому екрані.

Оскільки наша гра (Сапер) не може відображатися на весь екран, ми будемо використовувати «Захоплення дисплея» як джерело відео. Після створення ми можемо двічі клацнути опцію, щоб отримати додаткові налаштування:

Тепер ми бачимо, що наш знімок екрана працює в області попереднього перегляду.

Ми також можемо вибрати накладене зображення або більше елементів для нашого відеопотоку. Просто додайте нове джерело, виберіть «Зображення» та виберіть той, який нам подобається (ми перетягнули наш логотип у цьому прикладі):

Тепер ми можемо вільно налаштувати розмір і положення накладеного зображення:

Коли все виглядає добре, ми натискаємо кнопку «Почати трансляцію», щоб почати пряму трансляцію:

Тепер повернемося до Restream, ми бачимо, що все на ходу:

Наша гра виходить у прямому ефірі, і глядачі можуть дивитися пряму трансляцію як на YouTube, так і на Twitch.

Як щодо спілкування зі своєю аудиторією з різних платформ? Завантажте офіційний додаток чату, щоб спілкуватися з ними в одному місці:

Потокове рішення 2: OBS (зйомка екрана) + плагін Multi-RTMP

Restream досить хороший для потокової передачі на кількох платформах, але ви можете задатися питанням, чи є інтегроване рішення для виконання всього лише всередині OBS. Ось наш плагін « Multi-RTMP »:

Це плагін з відкритим кодом для встановлення на OBS. Після встановлення ми можемо просувати наш потік на різні прямі платформи за допомогою OBS.

Для початку давайте перейдемо на сторінку Github Multi-RTMP тут і клацніть на панелі випусків, щоб завантажити файл плагіна:

Після завершення завантаження ми клацнемо «obs-multi-rtmp-setup.exe» (користувач Windows), витягнутий з zip-файлу, і запустимо його. Пам’ятайте, що не змінюйте цільову папку за замовчуванням: «C:\ProgramData\obs-studio\plugins\obs-multi-rtmp».

Після встановлення та перезавантаження OBS ви знайдете вкладку «Кілька виводів» зліва (якщо вона не з’являється, поставте прапорець «Перегляд» -> «Доки» -> «Кілька виводів»):

Тепер давайте додамо наші платформи (Youtube і Twitch), натиснувши кнопку «Додати нову ціль» на панелі плагінів:

Потім ми знайдемо адресу сервера RTMP і ключ RTMP для нашої потокової платформи (в даному випадку YouTube). Для цього зайдіть в Youtube Studio ( https://studio.youtube.com/ ) і натисніть на значок «Перейти в ефір»:

Тепер ми перевіряємо «Пуск» у опції «Зараз» і вибираємо «Програмне забезпечення для потокового передавання» у наступному меню:

Тепер копіюємо URL-адресу та ключ потоку на панель плагінів OBS і натискаємо «ОК» (залишаючи інші параметри за замовчуванням):

Тепер давайте підключимо іншу платформу, взявши за приклад Twitch:

Спочатку перейдіть на сторінку https://dashboard.twitch.tv/settings/stream . Після входу ви будете переспрямовані до деталей налаштувань потокової передачі, включаючи ваш ключ трансляції:

Нам потрібно перейти до URL-адреси Twitch Streaming RTMP:  https://stream.twitch.tv/ingests/ , і вона автоматично запропонує деякі сервери відповідно до нашого місцезнаходження. Все, що нам потрібно зробити зараз, це скопіювати будь-яку з рекомендованих URL-адрес (будьте обережні, щоб не закривати змінну після косої риски):

Коли ми закінчили копіювати сервер RTMP і ключ RTMP на панель плагінів OBS, натисніть кнопку OK.

Як і раніше, наше відео буде транслюватися як на Youtube, так і на Twitch, якщо ми натиснемо кнопку «почати трансляцію» на OBS.

Потокове рішення 3: OBS (зйомка екрана) + сервер із власним хостом + директиви FFmpeg

Коли ми транслюємо на Youtube, Twitch, Facebook або Restream, ми надсилаємо наші відео на їхні RTMP-сервери. Як щодо того, щоб розмістити наш потік на власному сервері, а потім розповсюдити його на цих платформах?

Тут ми можемо встановити RTMP-сервер на нашому комп’ютері та транслювати з нашого комп’ютера через директиви FFmpeg.

Для цього нам знадобляться три основних інструменти:

  • MonaServer . MonaServer — це безкоштовний портативний RTMP-сервер, який може працювати на наших комп’ютерах (тому ми надішлемо на нього свій потік з OBS). Скомпільований exe-файл можна завантажити тут ;
  • VLC Media Player . Програвач використовується для тестування нашого локального потокового відео. Підійдуть будь-які програми, які відтворюють потік RTMP. Ви можете завантажити VLC на їхньому офіційному веб-сайті тут ;
  • FFmpeg . FFmpeg — це безкоштовний і потужний інструмент для повторної відправки нашого потоку з нашого локального RTMP-сервера в кінцеві пункти призначення (Youtube, Facebook, Twitch тощо). Ви можете завантажити FFmpeg на їхньому офіційному веб-сайті тут ;

Після завершення завантаження переконайтеся, що витягнуті файли FFmpeg exe (ffmpeg.exe, ffplay.exe і ffprobe.exe) переміщено в кореневий каталог MonaServer, щоб робочий каталог виглядав так:

Тепер давайте розпочнемо нашу подорож по трансляції.

Спочатку відкрийте каталог MonaServer, утримуйте клавішу «Shift» і клацніть правою кнопкою миші на порожній області, виберіть «відкрити вікно PowerShell тут»:

Коли Windows PowerShell вискочить, введіть «.\MonaServer.exe», натисніть Enter, тоді ви знайдете інформацію про запущений сервер:

Оскільки служба запущена, ми переходимо в OBS, вибираємо правильне джерело відео («Захоплення дисплея») і натискаємо «Налаштування»:

Перейдіть на панель «Потік», виберіть «Спеціальний» у розділі «Сервіс» і введіть «rtmp://127.0.0.1:1935/live» для нашої локальної адреси MonaServer і «потік» для ключа потоку, а потім застосуйте :

Тепер поверніться до OBS, натисніть «Почати потокове передавання». Ми побачимо, що статус у PowerShell негайно змінився, що говорить нам, що він отримує потік від якогось клієнта (просто ігноруйте інформацію про помилку):

Тепер наш локальний сервер працює належним чином у прямому ефірі. Щоб перевірити це, відкрийте VLC Media Player, натисніть «Ctrl + N», щоб відкрити мережевий потік, і введіть у нього URL-адресу нашого локального потоку (rtmp://127.0.0.1:1935/live/stream):

Коли ми натиснемо кнопку відтворення, ми побачимо наш локальний потік:

Далі ми розмістимо наш локальний потік на більшій кількості інтернет-платформ, таких як YouTube і Twitch через FFmpeg. Давайте повернемося до каталогу локального сервера і відкриємо звідти інше вікно PowerShell, натиснувши Shift + клацніть правою кнопкою миші.

Ми розмістимо наш локальний потік на єдиній платформі для тестування. Давайте введемо наступний код у нову консоль PowerShell:

ffmpeg -i rtmp://127.0.0.1:1935/live/stream -c:v copy -c:a copy -f flv rtmp://hkg.contribute.live-video.net/app/{stream_key}

Не забудьте помістити URL-адресу RTMP і ключ потоку в PowerShell:

Якщо у вас виникли проблеми з отриманням URL-адреси потокової передачі (URL-адреси віддаленого призначення RTMP) і ключа потоку, перегляньте відповідний вміст у нашому рішенні для потокової передачі 2 вище.

Коли ми натиснемо Enter, консоль почне працювати, і ми побачимо наш статус потокової передачі на веб-консолі Twitch:

Тепер давайте використаємо директиву FFmpeg, щоб одночасно транслювати наше відео на Youtube і Twitch (і на будь-які інші платформи).

Відкрийте інше вікно PowerShell з каталогу MonaServer і введіть наступний код:

ffmpeg -i rtmp://127.0.0.1:1935/live/stream -c:v copy -c:a copy -map 0 -f tee "[f=flv]rtmp://hkg.contribute.live-video.net/app/{stream_key}|[f=flv]rtmp://a.rtmp.youtube.com/live2/{stream_key}"

обміняйте наведені вище URL-адреси RTMP і ключ потоків своїми власними, і ви отримаєте локальний потік на двох платформах.

Більше корисних прикладів або довідок щодо операцій можна знайти тут на офіційній платформі OBS.

Потокове рішення 4: OBS + карта захоплення

Іноді ваш комп’ютер перевантажується від ігор і потокової передачі одночасно. У цьому випадку ми можемо використовувати карту відеозахоплення, встановлену на іншому комп’ютері, і завершити трансляцію, не навантажуючи ваш ігровий комп’ютер.

У наступному прикладі ми будемо використовувати два комп’ютери:

  • Комп’ютер A: Встановлено ПК для потокової передачі даних, OBS та обладнання для карти захоплення
  • Комп’ютер B: ігровий ПК, який виводить ігрове відео на комп’ютер A як джерело медіа

На комп’ютері A ми додамо нове джерело в «Пристрій захоплення відео» на OBS і виберемо нашу карту захоплення:

Після націлювання на наш пристрій захоплення ігрове відео автоматично з’являється у вікні попереднього перегляду:

Далі ми будемо транслювати в Restream.io або плагін Multi-RTMP, щоб завершити розповсюдження на кількох платформах, як ми розповіли вище.

Потокове рішення 5: OBS (зовнішнє джерело відео) + NDI

У вас повільний комп’ютер і немає бюджету на пристрій захоплення? Не хвилюйтеся, ми можемо зібрати джерело відео за допомогою деяких безкоштовних програм для захоплення (наприклад, NDI Screen Capture).

NDI — це професійний протокол передачі відео, запущений компанією NewTek, який дає нам змогу автоматично визначати джерела відео в локальній мережі (наприклад, знімок екрана іншого комп’ютера). Іншими словами, NDI працює як ідеальна віртуальна карта захоплення.

Для початку давайте завантажимо інструменти NDI з офіційного сайту тут :

Тим часом нам потрібно встановити плагін OBS, щоб переконатися, що він виявляє джерела відео NDI. Ми можемо завантажити інструмент з відкритим кодом (obs-ndi) з Github тут :

Після того, як ми запустили нашу гру, запустіть «Знімок екрана» з NDI Tools. Після цього наш ігровий екран стане джерелом відео та буде готовий до автоматичного виявлення.

Далі ми можемо зняти відео на будь-якому комп’ютері, який знаходиться в тій самій мережі. Ми відкриємо OBS на цьому комп’ютері та додамо джерело NDI (той, який ми поставили раніше):

Якщо ви можете знайти опцію «Джерело NDI», спробуйте знову встановити плагін obs-ndi .

Тепер, коли ми зняли відео з NDI, давайте передаємо його на Facebook, Twitch і Facebook через OBS. Ми будемо транслювати на Restream.io або плагін Multi-RTMP, щоб завершити розповсюдження на кількох платформах, як ми розповіли вище:

Потокове рішення 6: апаратний кодер + інтегрована консоль

OBS уповільнює роботу комп’ютера, а налаштування потоку іноді бувають важкими. У той же час надто покладаючись на OBS, збільшується загальна нестабільність.

Ви можете запитати: чи є якісь рішення, які роблять нашу мультиплатформену трансляцію простішою та стабільнішою?

Відповідь – так. Для професійних стримерів або геймерів краще використовувати апаратний кодер. Зазвичай апаратний відеокодер дає такі переваги:

1. Легке підключення. Відео передається з ПК на кодер через кабельне підключення (як правило, HDMI), а кодер підключається до Інтернету через Ethernet;

2. Інтегрована конфігурація. На веб-консолі кодера ми можемо легко налаштувати параметри потоку в одному місці (для кількох платформ). Після налаштування наведений нижче режим трансляції буде прозорим для користувачів;

3. Операція 24/7. Апаратні відеокодери призначені для тривалої стабільної роботи при низькому споживанні енергії. Отже, якщо ви працюєте в команді і хочете постійно транслювати потоки, апаратний кодер є хорошим вибором:

4. Різноманітність джерел відео. Крім стандартного знімка екрана, апаратні кодери можуть отримати всі типи джерел відео (наприклад, камери або веб-камери), що розширює діапазон потокових матеріалів.

Кодер Kiloview E2 H.264 є підходящим пристроєм для початківців, оскільки він поставляється з потоковим відео 1080P на 16 платформах. При цьому конкурентоспроможна ціна та безкоштовна технічна підтримка не підведуть.

Щоб розпочати наш потік на Youtube, Twitch і Facebook за допомогою апаратного кодера, нам потрібно виконати початкову конфігурацію налаштувань мережі та доступності. Для серії Kiloview E ви можете отримати документацію тут .

Далі ми підключимо наше обладнання до комп'ютера та мережі:

Потім ми повинні знайти попередній перегляд відео в «Кодування та потік» -> «Налаштування кодування та потоку» на сторінці консолі кодера:

Далі, в «H.264 Main Stream» під тією ж панеллю, ми можемо додати кілька потоків RTMP і окремо вказати URL-адресу/ключ для натискання. Якщо у вас виникли проблеми з отриманням власної URL-адреси потокової передачі (URL-адреси віддаленого призначення RTMP) і ключа потоку, перегляньте відповідний вміст у нашому рішенні для потокової передачі 2 вище:

Коли ми завершимо налаштування сервера RTMP, перемикаємо кнопку на передній панелі, щоб почати/зупинити наш потік.

Ось і все, насолоджуйтесь.

Поширені запитання про багатоплатформний потік

З: чи може OBS транслювати та записувати одночасно?

В: Так, ми можемо одночасно транслювати та записувати в OBS, натиснувши відповідні кнопки на панелі «Контролі»:

Тим часом, рекомендуємо за потреби в налаштуваннях поставити галочку «Автоматично записувати під час трансляції»:

З: Як вставити пряму трансляцію YouTube на Facebook?

Відповідь: Спочатку перейдіть на будь-яку сторінку прямої трансляції YouTube і натисніть кнопку «Поділитися»:

Питання: Як отримати ключ трансляції на Facebook/Youtube/Twitch?

Відповідь: Щоб отримати ключ трансляції на Youtube, зверніться до «Рішення для потокової передачі 2: OBS (зйомка екрана) + плагін Multi-RTMP» вище.

Щоб отримати ключ потоку Facebook, перейдіть на https://www.facebook.com/live/producer/

Щоб отримати ключ потоку Twitch, перейдіть на сторінку https://dashboard.twitch.tv/settings/stream

З: Як вести потокове відео з двох комп’ютерів?

A: Так само, як ми проілюстрували в рішеннях 4 і 5, ми можемо грати в гру на комп’ютері A, а також записувати й транслювати на комп’ютері B за допомогою карти захоплення або додатків, таких як зйомка екрана NDI. Переваги:

  • Ваш комп’ютер не перенапружується від запуску гри та потокового передавання;
  • Ваша гра не буде сповільнена через збалансовану вартість пропускної спроможності;
  • Ви можете краще взаємодіяти зі своєю аудиторією завдяки двом ізольованим екранам;

З: Як транслювати з Xbox/PS4 на YouTube?

В: Для PS4 ви можете знайти вбудовану опцію в «Налаштуваннях» -> «Обліковий запис» -> «Зв’язати з іншими службами», щоб підключити свій обліковий запис YouTube для потокової передачі. Для Xbox вам потрібен інструмент для потокової передачі (OBS або апаратний кодер), щоб транслювати пряму трансляцію в Інтернеті.

Q: Як поділитися потоком twitch на Facebook?

Відповідь: Відкрийте Twitch, перейдіть до цільового потоку, торкніться значка спільного доступу на верхній панелі, виберіть «Facebook» зі спливаючого списку та опублікуйте його.

З: Скільки даних використовує twitch live? Яка рекомендована швидкість завантаження twitch?

A: Згідно з Twitch , рекомендовані бітрейти для різних роздільних здатностей відео:

  • 6000 кбіт/с – 1080P 60 кадрів/с
  • 4500 кбіт/с – 1080P 30 кадрів/с
  • 4500 кбіт/с – 720P 60 кадрів/с
  • 3000 кбіт/с – 720P 30 кадрів/с

Режим швидкості потокового передавання Twitch за замовчуванням для настільних Chrome, Firefox, Edge та настільного додатка Twitch — «Низька затримка», що дозволяє спілкуватися з глядачами в реальному часі, але збільшує вартість пропускної спроможності. Ви можете відмовитися від режиму звичайної затримки, якщо ваша трансляція страждає від слабкої мережі.

З: Як додати чат YouTube до OBS?

В: Відкрийте YouTube Studio та перейдіть на сторінку консолі в прямому ефірі. Потім клацніть пунктирне меню у верхньому правому куті та виберіть у ньому «Спливаючий чат»:

Скопіюйте URL-адресу зі спливаючого вікна веб-переглядача чату:

Поверніться до OBS, виберіть «Перегляд» -> «Доки» -> «Настроювані доки браузера»:

Тут ми імпортували живий чат Youtube в OBS:

З: Який з них кращий, YouTube або twitch streaming?

В: Це залежить від вашої ніші, правил платформи, очікувань прибутку від двох платформ. Зазвичай Twitch є належною платформою, яка обслуговує ігрову спільноту, а стримери можуть знайти свою нішу на Youtube. Щодо покарання, Youtube, як правило, більш м’який, ніж Twitch. Тим часом алгоритм рекомендацій Youtube для перегляду є більш сприятливим для нових стримерів.

Поділіться цим постом

Поділіться у Facebook
Поділіться в Google
Поділіться на Twitter
Поділіться на linkedin
Поділіться на pinterest
Поділіться на друк
Поділіться на електронну пошту